maanantai 28. maaliskuuta 2011

Day 01 - A picture of yourself with fifteen facts

1. mä oon julia 18v
2. äiti, iskä + kolme J-kirjaimella alkavaa henkilöä on ne henkilöt jotka tuntee mut parhaiten.
3. löytyy myös kissa nimeltä adolf ja koira nimeltä rocky
4. mää rakastan musiikkia, kirjoja, leffoja ja kaikkia kivoja sarjoja
5. kuuntelen musiikkia ihan tosi tosi laidasta laitaan
6. lempibändejä on avenged sevenfold, muse, mumford and sons, kings of leon, volbeat yms...
7. ...ja tänään oon kuunnellu tasan justin bieberiä ja selena gomezia
8. en oo koskaan kattonu ooceen ekan tuotantokauden vikaa jaksoa itkemättä.
9. oikeesti oon aika kovis mut kyl koviksetki herkistelee
10. esim. jos katon jotain tosi siistii (joku mieletön kohtaus jossai leffassa, jonkun bändin keikka etc) ni tulee hulluna kylmiä väreitä ja tulee pala kurkkuun? hah
11. kavereiden kaa hengailu on ihan parasta mut tykkään myös viettää iltoja yksin kotona.
12. oon tosi vihanen tällä hetkellä koska katoin just ikkunasta ulos. mä en oo koskaan vihannu mitään niin paljon ku suomea tänä talvena
13. haaveilen asioista ihan hirveesti ja rakentelen sellasia haavekarttoja seinille mihin laitan kuvia ihan kaikesta mahdollisesta mitä ois kiva kokea
14. mahdollisesti ens keväänä ois yks niistä haaveista toteutumassa tuolla euroopan ulkopuolella
15. enkä sit oo lähössä minnekkään reilaamaan tai palvomaan aurinkoa johonki turistirysään (terkkuja iidalle)