perjantai 25. tammikuuta 2013

Your mind is playing tricks on you, my dear

viime aikoina on tuntunu vähän hassulta ajatukselta palata tänne blogin puolelle kun oon miettiny että annoinkohan mä vähän liian ison palan itteäni tänne tossa pari postausta taaksepäin. varsinkin kun oon luullu että tätä lukee vaan ne mun kymmenen kaveria kelle tästä oon kertonu, mutta kyllä täällä näyttäis enemmänki pyörivän porukkaa. oon tykänny pitää tätä semmosena pintaliitoblogina missä kerron viikonlopun tapahtumista ja lisäilen kuvia sillon tällön vähän sieltä sun täältä.  noh. eniveis, tulin nyt ainakin kertomaan et elossa ollaan! tällä viikolla on ollu ihan mielettömän ihanat kelit ja oonki koittanu ottaa niistä kaiken irti. mä en malta odottaa kevättä!!!





kuvia kuluneelta viikolta. sain maailman parhaalta iskältä vaaleenpunaset vanssit. vaatehuone on vihdoinkin valmis! ja jos haluu kuunnella rentoo ja hyvää musiikkia, niin kuunnelkaa iholla-sarjan soundtrackia spotifyssa! hauskaa viikonloppua kaikille :)