perjantai 16. elokuuta 2013

It's amazing I'm in this maze with you - I just can't crack your code


huomenna ne alkaa - koko kesän odotetuimmat festarit. samalla aika hyvä lopetus tälle kesälle. mieli on vähän haikee mutta kai se on nyt vaan annettava syksyn astua kuvioihin. ja tuohan syksy (ainakin meikäläiselle) muutaman aika suurenkin (toki myös mieluisan) jutun/kuvion mukanaan. tiedättekö kun välillä tulee sellanen "oon niin vitun onnellinen just nyt" -fiilis? se tulee ihan seurasta ja paikasta riippumatta aina sillon tällön. sillä hetkellä kaikki on niin hyvin että koko naama on vaan yhtä hymyä ja sitä vaan kattelee ympärilleen onnellisena. mä pohdin että tuleeko niitä fiiliksiä ollenkaan talvella? voiko sellasen fiiliksen saada ilman että on kesä ja kattelee kaverin kanssa auringonnousua? voinko mä tukehtua nauruun ja pakahtua onnellisuuteen muulloinkin kun kesällä skeittipuistossa poikaystävän opettaessa skeittaamaan (lähinnä pysymään sen laudan päällä..) ? pienen pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen että kyllä niitä fiiliksiä tulee ihan ympäri vuoden jos vaan niin haluaa. elämä on just sitä mitä siitä tekee ja jos jään kotiin itkemään sadetta ja kylmyyttä niin aivan varmasti vituttaa ja kaikki masentaa. en ees tiiä miks kesä on mulle niin iso juttu ja miks joka vuos otan niin raskaasti tulevan talven. huoh. noh, nyt meen nukkumaan ja toivotan oikeen aurinkoista viikonloppua kaikille (eli mulle ja muulle festarikansalle heh) !!