tiistai 10. joulukuuta 2013

#lintas #myrkkymersu #hilux #battery #hyrrari #mastonsynttärit #keltanenvolvo #risunbemmi #tiksitovereita #parhaat #tägit #ever

salaisia yöreissuja. millon kenenki kanssa. ihan parasta.









rakkautta on: poikaystävä joka ostaa one direction joulukalenterin, pojat jotka pitää facebookin välityksellä teoriatunteja driftailusta, pojat jotka pyörittää parkkipaikan läpi 15kertaa putkeen koska mun mielestä on jännittävää olla nelivedon kyydissä, vaimo joka säästi juustokakkua yhdeksään asti varmistaakseen että myös mulle riittää, sunnuntaitreffit aidan ja roypan kanssa, mikael gabrielin ja heikki kuulan ykspuolista rakkautta, instagram-täggäykset sallan kanssa, isi joka aina muistaa ostaa pepsimax-tölkkejä jääkaappiin, äiti joka aina lupaa että asiat järjestyy ja rufus jonka viereen mä lähen nyt tuhisemaan. ainut asia mikä ei suju just nyt on mun duuni. en tiedä mitä mun pitäis tehä.