maanantai 25. maaliskuuta 2013

gonna rule the world when our hearts collide


1. mättö-juoru-iholla-kestit ruskeasuolla sapan kans 2. young money cash money 3. rufus odotti omaa osuuttaan kanasta 4. venasin aidaa autossa 5. maailman levottomin yönuorkka ja darzaa bj:n kaa 6. yönuorkan jälkeen nukkumaan jee


7. mökö-meitsi ja ilone tsöni 8. lätkäkorttien järkkäämist jalmarin kaa 9. kotihengausta tänään 10. jalmari lähös vallottaa lappia vitun nopeet lasit päässä 11. öö meitsi viime perjantaina 12. batterytreffit hautaparkis

kello tulee kaks, mul ei oo ees liskodiskoo ja oon hereil! takana on ihan sairaan huonosti nukuttu mutta sitäki hauskempi viikonloppu. perjantai meni duunissa ja lauantaina olin siel tampereella. mul ois nyt sit koko ensviikko lomaa ja en oo yhtää tottunu tälläsee. tykkään olla kokoajan menossa ja yleensä tungen vapaapäivätki ihan täyteen ohjelmaa. nyt ei oo tiedossa mitään. paitsi et pitää hakee duunista kamera+fisu ja käydä täyttää työvuorolista ennen keskiviikkoa. mut koitan nyt tottakai nähä mahollisimman paljon kaikkia tuttuja ja vietän tietty aikaa jompan kans. vaikka oon poissa vaan 5päivää ni kyl mulle silti tulee kauhee ikävä kaikkia ku oon tottunu näkee näit tyyppei päivittäin. no joo, sori taas super sekava ja viel ig-kuvilla varustettu postaus. ehkä sit reissun jälkee jotain parempaa tekstiä+kuvia!! - julle