lauantai 6. huhtikuuta 2013

Everything seems like a city of dreams

oli muuten viimenen kerta kun lupaan että tänne tulee muutakin ku instagram-kuvia.. kävästii siel barcelonas ja ekana päivänä järkkäri sano ittensä irti :D ei se nyt sillee nii vakavaa ole mut ois siel ollu muutama paikka mist oisin halunnu saada oikeella kameralla kuvan. no ehkä sinne joutuu menee takasin viel joskus ni katotaa sit uusiks! tässä nyt kuitenki jotain kuvia:

1. aamupala 2. paellaa omm 3. maailman kauhein "pizza" mitä oon maistanu 4. karkkipäivä 5. joku jälkkäri 6. wok to walk! mun uus nimi on Nuria :)

IGpissis

7. menomatkalla oli wifi joten siitä plussaa 8. ekan päivän maisemat 9. ekan illan maisemat 10. jätskelöö rannalla 11. vika aamu epsanjassa 12. iltapala

ei paljoo näkyny real madridin fanikauppoja......

13. illallisella vaimon kaa 14. yhdeksän kuukautta ilman primarkkia on liian pitkä aika!! 15. sadun kaa biitsil 16. maailman parasta mehua 17. minä eläintarhassa jee 18. sangriaaa

mun oikee jalka ei vissii tykkää lentämisestä ku turpos tollee kaksinkertaseks

19. hotellin aula 20. roadtripillä jampan kaa 21. tuli ostettua muutamat uudet tuoksut 22. rocky onnellisena mun puolesta ku matkalaukku löytyi 23. tänää aamupalaks vähän karkkia ja änäriä 24. siinä se lepää. vieläkin purkamatta :) lyön vetoa että se on tossa vielä kuukauden päästä

mut siis joo yhteenvetona: reissu meni hyvin! oltiin barcelonas torstaina joskus aamupäivällä ja suomee tultii maanantai-tiistai välisenä yönä. lämpöö riitti joka päivälle ja meijä hotelli oli ihan huippu! metrol pääs liikkuu tosi kätevästi mut välil jos rupes ramasee ni mentii suosiol taksil. paikallinen safka nyt ei oo niin mun mieleen mut muuten aika bueno mesta! suosittelen :)

reissun eniten kuunnelluimmat biisit:

Lupe Fiasco & Guy Sebastian - Battle Scars


Alesso & Dirty South - City Of Dreams


R.I.O. - Living In Stereo